Очи всех на Тя, Господи, уповают, и Ты даеши им пищу во благовремении: отверзаеши Ты щедрую руку Твою и исполняеши всякое животно благоволения.
Oтче наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь. Господи, помилуй. (Трижды) Благослови.
Господи, Иисусе Христе, Боже наш, благослови нам пищу и питие молитвами Пречистыя Твоея Матере и всех святых Твоих, яко благословен во веки веков. Аминь. (И перекрестить пищу и питие.)
Благодарим Тя, Христе Боже наш, яко насытил еси нас земных Твоих благ; не лиши нас и Небеснаго Твоего Царствия, но яко посреде учеников Твоих пришел еси, Спасе, мир даяй им, прииди к нам и спаси нас.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь. Господи, помилуй. (Трижды) Благослови.
За моли́тв святы́х оте́ц на́ших, Го́споди. Ису́се Христе́, Сы́не Бо́жии, поми́луй нас. Ами́нь (поклон).
Ядя́т ни́щии и насы́тятся, и восхва́лят Го́спода взыска́юшии Его́, жива́ бу́дут сердца́ их в век ве́ка.
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху (поклон).
И ны́не и при́сно и во́ веки веко́м, ами́нь (поклон).
Го́споди помилуй, Го́споди поми́луй, Го́споди благослови́ (поклон).
За моли́тв Пречи́стыя Твоея́ Ма́тере и все́х святы́х Твои́х, Го́споди, Ису́се Христе́, Сы́не Бо́жии, поми́луй нас. Ами́нь (поклон).
Затем три поклона с молитвою мытаря: «Бо́же, ми́лостив». И далее все, как указано в молитвах пред обедом.
Если на поминальной трапезе присутствует иерей, то сначала совершается обычная заупокойная лития, после которой поется Отче наш. и следует благословение трапезы.
Если же в числе присутствующих нет иерея, то после трех обычных поклонов:
Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас. Аминь.
Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас (Трижды с поклонами.)
Слава, и ныне. Аминь. Пресвятая Троице, помилуй нас; Господи, очисти грехи наша; Владыко, прости беззакония наша; Святый, посети и исцели немощи наша, имене Твоего ради.
Слава, и ныне. Аминь.
Отче наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.
И заупокойные тропари: Со духи праведных скончавшихся душу раба Твоего (рабы Твоея), Спасе, упокой, сохраняя ю во блаженней жизни, яже у Тебе, Человеколюбче.
В покоищи Твоем, Господи, идеже вси святии Твои упокоеваются, упокой и душу раба Твоего (рабы Твоея), яко Един еси Человеколюбец.
Слава: Ты еси Бог, сошедый во ад и узы окованных разрешивый. Сам и душу раба Твоего (рабы Твоея) упокой.
И ныне: Едина Чистая и Непорочная Дево, Бога без семене рождшая, моли спастися душе его (ея).
Затем трижды произносится сия молитва с 15 поклонами: Помяни, Господи, душу усопшаго раба Твоего (усопшей рабы Твоея) имя (поклон). Елика в житии сем яко человек согреши, Ты же, яко Человеколюбец Бог, помилуй (поклон), и вечныя муки избави (поклон), и Небеснаго Царствия причастником (причастницей) учини (поклон), и душам нашим полезное сотвори (поклон).
После этого поется или читается в качестве предобеденной молитвы Отче наш, за ней следует призывание Божия благословения на трапезу по чину для мирян.
В начале поминальной трапезы прежде других снедей всем предлагается кутия. А пред последним сладким блюдом, каким традиционно подается кисель с молоком (в постные дни с миндальным или маковым), — приносится так называемое пивомедие — сладкий неалкогольный напиток. В заключение все встают и, если трапеза совершается в день погребения или поминовения: в 9-й, 20-й, 40-й дни по кончине и в первую годовщину — поют стихиру на глас 6-й:
Зряще мя безгласна, / и бездыханна предлежаща, / восплачите о мне, братие и друзи, / сродницы и знаемии: / вчерашний бо день беседовах с вами, / и внезапу найде на мя страшный час смертный; / но приидите вси любящии мя, / и целуйте мя последним целованием, / не ктому бо с вами похожду / или собеседую прочее; / к Судии бо отхожду, / идеже несть лицеприятия: / раб бо и владыка вкупе предстоят, / царь и воин, богатый и убогий / в равнем достоинстве: / кийждо от своих дел / или прославится, или постыдится. / Но прошу всех и молю, / непрестанно о мне молитеся Христу Богу, / да не низведен (низведена) буду по грехом моим на место мучения, / но да вчинит мя, идеже Свет животный.
Если же поминовение совершается в других случаях, кроме перечисленных, поется стихира, глас 8-й:
Плачу и рыдаю, / егда помышляю смерть, / и вижду во гробех лежащую / по образу Божию созданную нашу красоту, / безобразну, безславну, / не имущую вида. / О чудесе! Что сие еже о нас бысть таинство?/ Како предахомся тлению, / како сопрягохомся смерти?/ Воистинну Бога повелением, / якоже писано есть, / Подающаго преставльшемуся (преставльшейся) упокоение.
Затем иерей: Во блаженном успении рабу Божию (рабе Божией) имя, преставльшемуся (преставльшейся) вечная память.
В отсутствие иерея старший из мирян: Рабу Божию (рабе Божией) преставльшемуся (преставльшейся) вечная память.
Все: Вечная память (трижды).
Пьют заупокойную чашу и вкушают последнее блюдо. Трапеза оканчивается обычным благодарением.
Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, помилуй мя грешного (грешную).
Господи Иисусе Христе, Единородный Сын Безначального Отца! Ты рекл еси пречистыми Твоими усты, яко без Мене не можете творити ничегоже. Сего ради припадая к Твоей благости просим и молим Тя рабом Твоим (имя) и всем зде престоящим и молящимся Тебе, помози во всех благих их делах, начинании их и намерении их. Яко Твоя держава, царство и сила, от Тебе помощь вси приемлем, на Тя уповаем и Тебе славу возсылаем, со Отцем и Святым Духом ныне и присно и во веки веков. Аминь!
Творче и Создателю всяческих Боже, дела рук наших, к славе Твоей начинаемая, Твоим благословением спешно исправи, и нас от всякого зла избави, яко Един Всесилен и Человеколюбец.
Отче наш, иже еси на небесах! Да святится Имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должникам нашим; и не введи нас во искушение, и избави нас от лукавого. Ибо Твое есть Царство, и сила и слава, Отца и Сына и Святого Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь. Господи помилуй (дважды произнести). Господи благослови (поклон).
Очи всех, на тя Господи, уповают, и Ты даеши им пищу во благовремении, отверзаешь Ты щедрую руку Твою и исполняеши всякое животно благоволения.
Благодарим Тя, Христе Боже наш, яко насытил есть нас земных твоих благ; не лиши нас и Небесного Твоего Царствия, но яко посреде учеников Твоих пришел еси, Спасе, мир даяй им, прииди к нам и спаси нас. Призывание помощи Божией во всяком добром деле
Царю Небесный, Утешителю, Душе истины, Иже везде сый и вся исполняяй, сокровище благих и жизни Подателю, прииди и вселися в ны, и очисти ны от всякия скверны, и спаси Блаже души наша.
Перед началом всякого дела помолись мысленно: «Господи благослови!».
После окончания всякого дела помолись мысленно: «Слава Тебе Господи!».
Здравствуйте!
Скажите, пожалуйста, какую молитву надо читать перед едой и после? И если нет возможности сделать это перед иконой, то можно просто мысленно? На работе это особенно трудно. Подскажите. И еще меня смущает, что есть молитвы перед обедом и отдельная -перед ужином? А перед завтракам что читать? И если между обедом и ужином съешь конфетку или попьешь чай, тоже надо молиться?
Видео (кликните для воспроизведения). |
Очи всех на Тя, Господи, уповают, и Ты даеши им пищу во благовремении: отверзаеши Ты щедрую руку Твою и исполняеши всякое животно благоволения. |
Благодарим Тя, Христе Боже наш, яко насытил еси нас земных Твоих благ; не лиши нас и небеснаго Твоего Царствия. |
Видео (кликните для воспроизведения). |
Перед пищею
Отче наш! Да будет нам вкушение пищи во здравие тела, доколе Ты, Господи, не призна́ешь нас достойными прощения; доколе Ты, Господи, не соизволишь унижение земной жизни нашей сменить славою и радостью Жизни небесной!
Отче наш! Как хлеб прело́мленный рассеян был по полям, собран и сделан единым, так да соберётся Церковь Твоя в Братство Христово на земле и Царство Твоё на Небе, так да соединятся умы наши в сознании одной правды Твоей и сердца наши – в одну вдохновенную любовь к Тебе и верным чадам Твоим. Посети, Господи, братство наше благодатью Твоею; дару́й нам всем быть как один ум и одно сердце. Сподоби нас, утоляя голод тела, пребывать алчущими и жаждущими правды Твоей и Царства Твоего, пока, как блудные сыны, мы не вернёмся в чертог Твой. Там насытятся души наши благодатным причастием мудрости, вдохновения, силы и славы Твоей!
Благодарение (за трапезу)
Тебя, Бога, хвалим, Тебя, Господа, испове́дуем, Тебе, Источнику всех благ, благодарение приносим, ибо насытил нас на сей день хлебом духовным и жажду души́ водою живою утолил. Молим Тебя, Многомилостивый Господи, во всё продолжение земного странствия нашего на всякий день хлеб духовный и воду живую подай нам, да будем днём под сенью облака Твоего, и ночью свет Твой путь нам да озарит!
Господи, в пустыне жизни ниспошли нам манну небесную, и из камней сухих источники воды живой да истекут. Господи, в пустыне жизни да будет нам виде́ние Креста Твоего от уязвлений земных во спасение. Господи, в пустыне жизни на пути в землю обетова́нную Царства Твоего (Сам) положи охрану устам нашим, да не сотворим безумия пред Тобой и малодушным ропотом Тебя не прогневим.
Тебя, Бога, хвалим, Тебя, Господа, исповедуем, Тебе, Источнику всех благ, благодарение приносим. Ты созда́л человека, в раю светлом поселил его. Ты жалеешь блудного сына и Словом Превечным зовёшь нас вернуться в чертоги родины небесной. Ты прощаешь разбойника кающегося и сердце сокрушенное не уничижаешь. Да будет благословенно могущество Твоё, да будет благословенна мудрость Твоя, да будет благословенно вдохновение вечное вечной любви Твоей.
Тебя, Бога, хвалим, Тебя, Господа, исповедуем, Тебе, Источнику всех благ, благодарение приносим. Помяни нас, Господи, во Царствии Твоём. Сподоби нас в одеждах брачных со светильниками горящими в чертог Твой войти и Тебя на престоле славы Твоей узреть там, где хвалят Тебя все силы небесные!
Судя по содержанию этих молитв, они могут быть использованы как ежедневно, так и особенно в начале и в конце традиционных агап. И насколько они лучше тех, которые обычно используются в нашей православной среде! Кто желает, сравните сами:
Перед обедом
Очи всех на Тя, Господи, уповают,
и Ты даеши им пищу во благовремении:
отверзаеши Ты щедрую руку Твою
и исполняеши всякое животно благоволения.
После обеда
Благодарим Тя, Христе Боже наш,
яко насытил еси нас земных Твоих благ;
не лиши нас и Небесного Твоего Царствия,
но яко посреде учеников Твоих пришел еси, Спасе, мир даяй им,
прииди к нам и спаси нас.
Перед ужином
Ядят убозии, и насытятся, и восхвалят Господа взыскающии Его, жива будут сердца их в век века.
После ужина
Возвеселил ны еси, Господи, в творениих Твоих,
и в делех руку Твоею возрадуемся.
Знаменася на нас свет лица Твоего, Господи,
дал еси веселие в сердце моем,
от плода пшеницы, вина и елеа своего умножишася.
В мире вкупе усну и почию, яко Ты, Господи, единаго на уповании вселил мя еси.
Те же молитвы в русском переводе (С.С. Аверинцева и моем):
Перед обедом
Очи всех, Господи, уповают на Тебя,
и Ты во благовре́мение даёшь им снедь;
Ты отверзаешь [щедрую] руку Твою
и всякое животное полнишь благ (Пс 144:15-16).
После обеда
Благодарим Тебя, Христе Боже наш, /
ибо Ты насытил нас земными Твоими дара́ми, /
не лиши нас и Небесного Твоего Царства, /
и как посреди́ учеников Своих Ты яви́лся, Спаситель, им дару́я мир, //
приди́ и к нам и спаси нас!
Перед ужином
Пусть убогие до́сыта едя́т,
Да восхва́лят Господа взыска́вшие Его!
Да оживут сердца́ их вовек! (Пс 21:27)
После ужина
Радость нам, Господи, дела Твои,
мы ликуем о творениях рук Твоих (Пс 91:5).
Ты яви́л нам свет лица Твоего, Господи!
Ты наполнил сердца́ наши весельем,
ибо пло́дом хлеба и вина [и елея] мы насытились!
С миром мы ляжем и спокойно уснём,
ибо один Ты, Господи, даёшь нам жить с надеждою! (Пс 4:7-9)
Вставши пред святыми иконами, по приготовлении трапезы, говори:
За моли́тв святы́х оте́ц на́ших, Го́споди, Ису́се Христе́, Сы́не Бо́жии, поми́луй нас. Ами́нь (поклон).
Отче наш, Иже еси́ на́ небесех. Да святи́тся и́мя Твое́. Да прии́дет ца́рствие Твое́. Да бу́дет во́ля Твоя́, я́ко на́ небеси и на земли́. Хлеб наш насу́щныи даждь нам днесь. И оста́ви нам до́лги на́ша, я́коже и мы оставля́ем должнико́м на́шим. И не введи́ нас во искуше́ние. Но изба́ви нас от лука́ваго (поклон).
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху (поклон).
И ны́не и при́сно и во́ веки веко́м, ами́нь (поклон).
Го́споди поми́луй, Го́споди поми́луй, Го́споди благослови́ (поклон).
За моли́тв Пречи́стыя Твоея́ Ма́тере и всех святы́х Твои́х, Го́споди, Ису́се Христе́, Сы́не Бо́жии, поми́луй нас. Ами́нь (поклон).
Бо́же, ми́лостив бу́ди мне гре́шному (поклон).
Созда́выи мя, Го́споди, и поми́луй мя (поклон).
Без числа́ согреши́х, Го́споди, поми́луй и прости́ мя гре́шнаго (поклон).
С благоговением садись за стол. Пред началом пищи старший должен вслух сказать молитву Исусову, а присутствующие должны ответить: «Ами́нь».
И потом говорят: «Благослови́те поку́шать». Старший отвечает: «Бог благослови́т». И с молитвой и молчанием кушают во славу Божию.
Если прилучится кому-либо из християн войти в горницу во время трапезы, то он должен сказать: «Ангел за трапе́зой». Сидящие за столом отвечают: «Неви́димо предстои́т».
Три кратких покаянных молитвы с поклонами. Затем:
Отче наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.
Слава: (Поклон.) И ныне: (Поклон.) Господи, помилуй. (Трижды.) (Поклон.) Благослови.
Иерей: Христе Боже, благослови ястие и питие рабом Твоим, яко Свят еси, всегда, ныне и присно, и во веки веков.
(В отсутствие иерея мирские: Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, благослови ястие и питие рабом Твоим, яко Свят ecu, всегда, ныне и присно, и во веки веков.)
Творим отпуст: Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас.
Благословен Бог, милуяй и питаяй нас от юности нашея, даяй пищу всякой плоти, исполни радости и веселия сердца наша, да всегда всякое довольство имуще, преизобилуем во всякое дело благое, во Христе Иисусе Господе нашем: с Нимже Тебе слава подобает, держава, честь и поклонение, со Святым Духом во веки. Аминь.
Слава Тебе, Господи, слава Тебе, Святый, слава Тебе, Царю, яко дал еси нам брашна в веселие: исполни нас и Духа Святаго, да обрящемся пред Тобою благоугодни и непостыдни, егда воздаси комуждо по делом его.
Благодарим Тя, Христе Боже наш, яко насытил еси нас земных Твоих благ, не лиши нас и небеснаго Твоего Царствия, но яко посреде учеников Твоих пришел еси, Спасе, мир даяй им, прииди к нам и спаси нас.
Затем поются или читаются тропари в тот день служащихся праздников — Господского, Богородичного, Архангелов, Предтечи, Апостолов и великих Вселенских Святителей (с поклоном после каждого тропаря).
Посем тропарь Всем Русским Святым (глас 8):
Якоже плод красный Твоего спасительнаго сеяния, земля Русская приносит Ти, Господи, всех святых, в той просиявших. Тех молитвами в мире глубоце Церковь и страну нашу Богородицею соблюди, Многомилостиве.
И тропари празднуемых в тот день русских святых (с поклонами).
Слава: Тропарь пророку Илии (глас 4):
Во плоти ангел, пророков основание, вторый предтеча пришествия Христова, Илия славный, от ангела пищу приемый и вдовицу во время глада препитавый, и нам, почитающим тя, благодатный питатель буди.
И ныне: Богородичен (глас тойже):
К Заступнице страны нашей Приснодеве Богородице притецем, и к первописанной иконе Ея ныне припадем, с верою зовуще из глубины души: о Мати Божия, спаси землю Русскую, исцели сокрушение ея, и верных людей утеши.
К благодарению за насыщение может быть присоединено моление об устроителях трапезы и благодетелях. Тогда по окончании тропаря Богородице иерей возглашает:
Милостиве Господи, помилуй рабов Твоих, нас милующих. Все повторяют этот припев. Иерей: Слава. И мы: И ныне. Затем поют катавасию:
Избави от бед и скорбей рабов Твоих, питающих нас, Милостиве, яко мы усердно к Тебе прибегаем, к Милостивому Питателю нашему и всем милостивым помилование обещавшему.
Иерей произносит ектению: Помилуй нас, Боже, по велицей милости Твоей, молимтися, услыши и помилуй.
Все: Господи, помилуй. (Трижды.)
Иерей: Еще молимся о милости, жизни, мире, здравии, спасении, посещении, прощении и оставлении грехов. (Мирской начинает прошение: Помилуй Господи. далее продолжение общее) всех любящих, милующих и питающих нас, благодеющих и служащих нам, заповедавших и о них же заповедано нам молитися, и всех сродников их, о еже воздати им за любовь к нам, помянути их веру в силу молитвы братии и священников Твоих, и по вере их исполните вся прошения их, излити на них блага духовная и телесная, благословити успехом труды и начинания их, и сохранити их от всяких скорбей (наипаче же да не будет им скорби за сие дело любви, нам совершаемое), молимся Тебе, Милосерде Господи, услыши нас грешных, молящихся Тебе, и помилуй.
Все: Господи, помилуй. (Трижды.)
Слава: (Поклон.) И ныне: (Поклон.) Господи, помилуй. (Трижды.) (Поклон.) Благослови.
Иерей: Благословен Бог, милуяй и питаяй нас от Своих богатых даров, Своею благодатию и человеколюбием, всегда, ныне и присно, и во веки веков.
(В отсутствие иерея мирские: Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас.)
В заключение полагается три поклона с обычными молитвами и все благодарят устроителей трапезы и старшего из сотрапезников.
Жизнь православного христианина должна быть пропитана, насыщена общением с Богом – молитвой. Православная молитва перед едой освящает необходимую потребность каждого человека – питание.
Вспоминая историю падения человека, обратим внимание, что искусился человек через яблоко, еду и стал смертным, утратив свои божественные качества.
Православная молитва перед едой начинается с благословения пищи. Отношение к еде в православии это тема, требующая внимательного изучения. Потому что имеет собственный режим в этом вопросе, связанный с наличием постов, дней, когда разрешается пища только растительного происхождения.
Oтче на́ш, И́же еси́ на небесе́х! Да святи́тся и́мя Твое́, да прии́дет Ца́рствие Твое́, да бу́дет во́ля Твоя́, я́ко на небеси́ и на земли́. Хле́б на́ш насу́щный да́ждь на́м дне́сь; и оста́ви на́м до́лги на́ша, я́коже и мы́ оставля́ем должнико́м на́шим; и не введи́ на́с во искуше́ние, но изба́ви на́с от лука́ваго.
Или́: О́чи все́х на Тя́, Го́споди, упова́ют, и Ты́ дае́ши и́м пи́щу во благовре́мении, отверза́еши Ты́ ще́друю ру́ку Твою́ и исполня́еши вся́кое живо́тно благоволе́ния.
О пользе постов святые отцы оставили много свидетельств.
О пользе постов святые отцы оставили много свидетельств. Сам Господь был постником, и по своей силе мог вообще не вкушать еду, но благодаря человеческому естеству, разделял трапезу вместе с людьми.
В молитве перед едой и после еды, православие сохраняет прообраз Причастия. Последним соборным (совместным) событием в жизни Сына Божьего является трапеза Тайная Вечеря.
Что также говорит о значении совершения молитв перед и после принятием еды. На русском языке или на ином говорится молитва, это не так важно. Важно само действие, им так же проповедуется Христос.
Го́споди, Иису́се Христе́, Бо́же на́ш, благослови́ на́м пи́щу и питие́ моли́твами Пречи́стыя Твоея́ Ма́тере и все́х святы́х Твои́х, я́ко благослове́н во ве́ки веко́в. Ами́нь. (И перекрестить пищу и питие)
Благодари́м Тя́, Христе́ Бо́же на́ш, я́ко насы́тил еси́ на́с земны́х Твои́х бла́г; не лиши́ на́с и Небе́снаго Твоего́ Ца́рствия, но я́ко посреде́ ученико́в Твои́х прише́л еси́, Спа́се, ми́р дая́й и́м, прииди́ к на́м и спаси́ на́с.
Какая необходимость в молитвах перед и после вкушения пищи может показать делание этой молитвы. Совершая несложное действие, молитва перед едой убережёт от возможных последствий.
Не секрет, что современные продукты по большей части являются синтетической едой, то есть эта пища не усваивается. А зачастую она откровенно вредная, более того, создана для нанесения ущерба здоровью.
Совершая несложное действие, молитва перед едой убережёт от возможных последствий.
Производитель заботиться о прибыли, но не о качестве продукции. Осеняя крестом еду и читая молитву, происходит невидимое тайное обезвреживание, нейтрализация вредных веществ.
Из своего опыта христиане рассказывают не один случай, когда, например, в семье кто-то молиться перед едой, кто- то нет. И после вкушения одних и тех же блюд, бывают отравления, но они коснулись только тех, кто не молился перед едой.
После вкушения одних и тех же блюд, бывают отравления, но они коснулись только тех, кто не молился перед едой.
Проверить качество всех продуктов мы не можем, потому что они зависят не только от срока производства, но и условий хранения.
Молитва перед вкушением пищи необходима вне зависимости от того, где вы кушаете. В местах общественного питания она особенно важна, потому что насколько соблюдаются правила гигиены сотрудниками, как готовиться пища, из каких продуктов, узнать ответы на эти вопросы не представляется возможным.
Пользуйтесь возможностью обезопасить себя от неприятных и серьёзных последствий для здоровья.
Пользуйтесь возможностью обезопасить себя от неприятных и серьёзных последствий для здоровья.
Молитва перед приемом пищи благотворно влияет на весь организм человека и является уникальным средством защиты от вредоносной еды. Не смотрите телевизор, не ругайтесь, не выясняйте отношения во время еды, в этом случае, пища становиться отравой.
Православная молитва перед едой обладает лечебным свойством. О чём свидетельствуют христиане, приходившие за наставления к святым старцам. Они могли дать сухарик или конфетку, страдающему болезнями мирянину и тот получал исцеление.
Такие угодницы Божьи как, матушка Алипия, матушка Сепфора, кормили людей необыкновенной едой, но приготовленной из обычных продуктов. У матушки Алипии была чудесная, обычных размеров кастрюлька, в которой не заканчивалась каша, и её хватало ровно столько, сколько посетителей было у матушки.
Святые отцы о необходимости молиться говорят так: не молящийся человек подвергает себя болезням, и это является весомой причиной тотальных диагнозов заболеваний.
Если на поминальной трапезе присутствует иерей, то сначала совершается обычная заупокойная лития, после которой поется Отче наш. и следует благословение трапезы.
Если же в числе присутствующих нет иерея, то после трех обычных поклонов:
МОЛИТВОСЛОВИЯ ПЕРЕД УЖИНОМ
После трех покаянных молитв:
Ядят убозии, и насытятся, и восхвалят Господа взыскающии Его, жива будут сердца их в век века.
Слава, и ныне. Господи помилуй. (Трижды.) Благослови.
И благословение как пред завтраком: Христе Боже, благослови. или Молитвами святых отец.
МОЛИТВОСЛОВИЯ ПЕРЕД НЕУСТАВНЫМИ ТРАПЕЗАМИ
Три кратких покаянных молитвы с поклонами:
Боже, очисти мя грешнаго. (Поклон.)
Создавый мя, Господи, помилуй мя. (Поклон.)
Без числа согреших, Господи, помилуй и прости мя, грешнаго. (Поклон.)
Пресвятая Троице, помилуй нас; Господи, очисти грехи наша; Владыко, прости беззакония наша; Святый, посети и исцели немощи наша, имене Твоего ради. Слава, и ныне. Господи, помилуй. (Трижды.)
И благословение как пред завтраком: Христе Боже, благослови. Молитвами святых отец.
Три кратких покаянных молитвы с поклонами. Затем:
Отче наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.
Слава: (Поклон.) И ныне: (Поклон.) Господи, помилуй. (Трижды.) (Поклон.) Благослови.
Иерей: Христе Боже, благослови ястие и питие рабом Твоим, яко Свят еси, всегда, ныне и присно, и во веки веков.
(В отсутствие иерея мирские: Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, благослови ястие и питие рабом Твоим, яко Свят ecu, всегда, ныне и присно, и во веки веков.)
Как пред началом всякого молитвословия, прежде всего полагаются три поклона с покаянными молитвами:
Боже, очисти мя грешнаго. (Поклон.)
Создавый мя, Господи, помилуй мя. (Поклон.)
Без числа согреших, Господи, помилуй и прости мя, грешнаго. (Поклон.)
Посем молитва перед трапезой
Очи всех на Тя, Господи, уповают, и Ты даеши им пищу во благовремении, отверзаеши Ты щедрую руку Твою и исполняеши всякое животно благоволения.
Слава: (Поклон.) И ныне: (Поклон.) Господи, помилуй. (Трижды.) (Поклон.) Благослови.
Иерей: Христе Боже, благослови ястие и питие рабом Твоим, яко Свят еси, всегда, ныне и присно, и во веки веков.
[Если трапезуют только миряне, то сам читающий молитву, обычно старейший, не благословляя трапезы, произносит:
Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Сыне Божий, благослови ястие и питие рабом Твоим, яко Свят еси, всегда, ныне и присно, и во веки веков.]
Добрый день. Меня зовут Екатерина. Я верующий человек, хожу в церковь, верю в Бога и Христа спасителя.Данный сайт был создан как хранилище различных молитв, которые мне удалось найти.
Сайт не призывает к действию. Если вы нашли материалы оскорбляющие Ваше чувство верующего, то напишите мне в контактную форму, он будет удален.