Благодарственная молитва по выслушании божественной литургии

На данной странице вы найдете детальное описание: благодарственная молитва по выслушании божественной литургии - подобранную специально для Вас!

Благодарственные молитвы по Святом Причащении

Слава Тебе, Боже. Слава Тебе, Боже. Слава Тебе, Боже.

Благодарственная молитва, 1-я

Молитва 2-я, святого Василия Великого

Владыко Христе Боже, Царю веков, и Содетелю всех, Благодарю Тя о всех, яже ми подал благих, и о причащении пречистых и животворящих Твоих Таинств. Молю убо Тя, Блаже и Человеколюбче: сохрани мя под кровом Твоим, и в сени крилу Твоею; и даруй ми чистою совестию, даже до последняго моего издыхания, достойно причащатися святынь Твоих, во оставление грехов, и в жизнь вечную. Ты бо еси хлеб животный, источник святыни, Податель благих, и Тебе славу возсылаем, со Отцем и Святым Духом, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Молитва 3-я , Симеона Метафраста

Давый пищу мне плоть Твою волею, огнь сый и опаляяй недостойныя, да не опалиши мене, Содетелю мой; паче же пройди во уды моя, во вся составы, во утробу, в сердце. Попали терние всех моих прегрешений. Душу очисти, освяти помышления. Составы утверди с костьми вкупе. Чувств просвети простую пятерицу. Всего мя спригвозди страху Твоему. Присно покрый, соблюди же, и сохрани мя от всякаго дела и слова душетленнаго. Очисти и омый, и украси мя; удобри, вразуми, и просвети мя. Покажи мя Твое селение единаго Духа, и не ктому селение греха. Да яко Твоего дому, входом причащения, яко огня мене бежит всяк злодей, всяка страсть. Молитвенники Тебе приношу вся святыя, чиноначалия же безплотных, Предтечу Твоего, премудрыя Апостолы, к сим же Твою нескверную чистую Матерь, ихже мольбы Благоутробне приими, Христе мой, и сыном света соделай Твоего служителя. Ты бо еси освящение и единый наших, Блаже, душ и светлость; и Тебе лепоподобно, яко Богу и Владыце, славу вси возсылаем на всяк день.

Тело Твое Святое, Господи, Иисусе Христе, Боже наш, да будет ми в живот вечный, и Кровь Твоя Честная во оставление грехов: буди же ми благодарение сие в радость, здравие и веселие; в страшное же и второе пришествие Твое сподоби мя грешнаго стати одесную славы Твоея, молитвами Пречистыя Твоея Матере, и всех святых.

Молитва 5-я, ко Пресвятой Богородице

Пресвятая Владычице Богородице, свете помраченныя моея души, надеждо, покрове, прибежище, утешение, радование мое, благодарю Тя, яко сподобила мя еси недостойнаго, причастника быти Пречистаго Тела и Честныя Крове Сына Твоего. Но Рождшая истинный Свет, просвети моя умныя очи сердца; Яже Источник безсмертия рождшая, оживотвори мя умерщвленнаго грехом; Яже милостиваго Бога любоблагоутробная Мати, помилуй мя, и даждь ми умиление и сокрушение в сердце моем, и смирение в мыслех моих, и воззвание в пленениих помышлений моих; и сподоби мя до последняго издыхания, неосужденно приимати пречистых Таин освящение, во исцеление души же и тела. И подаждь ми слезы покаяния и исповедания, во еже пети и славити Тя во вся дни живота моего, яко благословенна и препрoславленна еси во веки. Аминь.

Ныне отпущаеши раба Твоего, Владыко, по глаголу Твоему, с миром: яко видеста очи мои спасение Твое, еже еси уготовал пред лицем всех людей, свет во откровение языков и славу людей Твоих, Израиля.

Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас. (Tрижды)

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Пресвятая Троице, помилуй нас; Господи, очисти грехи наша; Владыко, прости беззакония наша; Святый, посети и исцели немощи наша, имене Твоего ради.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Отче наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.

Тропарь св. Иоанну Златоустому, глас 8-й:

Уст твоих, якоже светлость огня, возсиявши благодать, вселенную просвети: не сребролюбия мирови сокровища сниска, высоту нам смиренномудрия показа, но твоими словесы наказуя, отче Иоанне Златоусте, моли Слова Христа Бога спастися душам нашим.

Кондак, глас 6-й:

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.

От небес приял еси Божественную благодать, и твоими устнама вся учиши покланятися в Троице единому Богу, Иоанне Златоусте, всеблаженне преподобне, достойно хвалим тя: еси бо наставник, яко божественная являя.

Богородичен:

И ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Предстательство христиан непостыдное, ходатайство ко Творцу непреложное, не презри грешных молений гласы, но предвари, яко Благая, на помощь нас, верно зовущих Ти: ускори на молитву, и потщися на умоление, предстательствующи присно, Богородице, чтущих Тя.

Если совершалась литургия святого Василия Великого, читай тропарь Василию Великому, глас 1-й:

Во всю землю изыде вещание твое, яко приемшую слово твое, имже боголепно научил еси, естество сущих уяснил еси, человеческия обычаи украсил еси, царское священие, отче преподобне, моли Христа Бога, спастися душам нашим.

Кондак, глас 4-й:

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.

Явился еси основание непоколебимое церкве, подая всем некрадомое господство человеком, запечатлея твоими веленьми, небоявленне Василие преподобне.

Богородичен:

И ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Предстательство христиан непостыдное, ходатайство ко Творцу непреложное, не презри грешных молений гласы, но предвари, яко Благая, на помощь нас, верно зовущих Ти: ускори на молитву, и потщися на умоление, предстательствующи присно, Богородице, чтущих Тя.

Если совершалась Литургия Преждеосвященных Даров, читай тропарь святому Григорию Двоеслову, глас 4-й:

Иже от Бога свыше божественную благодать восприем, славне Григорие, и Того силою укрепляемь, евангельски шествовати изволил еси, отонудуже у Христа возмездие трудов приял еси всеблаженне: Егоже моли, да спасет души наша.

Кондак, глас 3-й:

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.

Подобоначальник показался еси Начальника пастырем Христа, иноков чреды, отче Григорие, ко ограде небесней наставляя, и оттуду научил еси стадо Христово заповедем Его: ныне же с ними радуешися, и ликуеши в небесных кровех.

Богородичен:

И ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Предстательство христиан непостыдное, ходатайство ко Творцу непреложное, не презри грешных молений гласы, но предвари, яко Благая, на помощь нас, верно зовущих Ти: ускори на молитву, и потщися на умоление, предстательствующи присно, Богородице, чтущих Тя.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу Тя величаем.

После Причащения да пребывает каждый в чистоте, воздержании и немногословии, чтобы достойно сохранить в себе принятого Христа.

Практически каждый человек верит в Бога: одни приходят в святую обитель лишь в нужде, по веянию моды или по великим праздникам, другие подтверждают свою веру делами, исповедаются, причащаются. Молитва Господу Иисусу Христу проходит через человеческое сердце и открывает в нем путь всем добродетелям. Без молитвы душа не будет благочестивой.

Мы приходим в жизнь голыми и нищими, нуждаемся абсолютно во всем. Все блага, духовные и физические, мы получаем от Бога. Еда и одежда, красота природы и обилие урожая, любящие родители, блага цивилизации – все это дано нам свыше. Поэтому благодарственные слова молитвы, произнесенные по велению сердца, это тот мизер от нас Спасителю за то, что Он посылает нам.

Читайте так же:  Молитвы снятия порчи

В богослужебной практике Православной церкви имеется множество образцов благодарения Всевышнего: молитвы по Святом Причащении, молебные молитвословия, благодарения за всякое благодеяние, по выслушивании Божественной Литургии и прочие.

Благодарим за все Твои благодеяния, оказанные нам недостойным с первого дня нашей жизни до настоящего, — благодарим за все, что знаем и чего не знаем, за все явное и неявное, обнаруживающееся делом и словом, совершившееся по воле и против нашей воли, за все, с нами недостойными бывшее, за скорбь и ослабление скорби, за геенну, за мучение, за Царствие Небесное

Святая Церковь по окончании Божественной Литургии совершает благодарственный молебен Иисусу Христу с молитвой:

Господи Иисусе Христе, Сыне Божий. Благодарю тебя за хлеб насущный и благодать, ниспосылаемую свыше. Спасибо тебе за терпение и многострадальные скорби. Благодарю тебя, Боже, за день и ночь, за добрых и верных друзей. Благодарю тебя за милость и веру, за ангела хранителя и святую любовь. Аминь.

Святое Евангелие гласит об исцелении Христом десятка людей, больных проказой. Один из них, став здоровым, вернулся и отблагодарил Спасителя, за что и был оправдан, других же Господь осудил. Чтобы не встать в ряд с осужденными, Церковь советует следовать благочестивому примеру выздоровевшего человека и совершать благодарение за всякое Божие благодеяние.

Еще о благодарственных молитвах:

Для заказа благодарственного молебна Отцу Небесному, необходимо:

  • прийти в храм, написать записку с названием молебна и именами благодарителей;
  • записать их следует в столбик, в родительном падеже (то есть от кого: Ирины, Светланы, Василия) и ни в коем случае не от Володи, Машеньки, Сережи;
  • указываются имена крещеных в православии людей;
  • разрешается приписать к именам «статусы»: болящий, отрок, младенец, непраздная, воин;
  • отдать заполненный бланк свечнице и внести рекомендуемое пожертвование;
  • причину благодарности указывать не нужно;
  • желательно приобрести свечу и поставить ее перед молебном в подсвечник, установленный перед ликом Христа.

Благодарственные словословия возносятся не только за щедрость, здоровье и благополучие, но и за Божий гнев и наказание. Жизненные скорби – это испытание для нас, путь к спасению.

О молитвах в скорбях и искушениях:

Чтобы быть услышанным Богом, необходимо придерживаться духовных правил при совершении молебна.

Личное присутствие на молебне обязательно. В случае, если человек прикован болезнью к постели, можно попросить кого-либо присутствовать от его имени.

На молитвенное служение опаздывать нельзя. Часто молебны служатся по окончании Литургии, в утренние часы, поэтому следует заранее узнать время начала молебна.

К молитвословиям следует относиться серьезно и осознанно.

Вслушивайтесь и вдумывайтесь в слова молитвы, про себя проговаривайте их вслед за священником. Не будьте безучастными – ведь это обращение к Богу лично каждого человека, заказавшего молебен.

Службы в храмах совершаются на церковно-славянском языке. Он понятен не каждому, поэтому стоит потрудиться и разобрать текст молебна заранее. Полезным будет изучить ход богослужения. Не обязательно покупать специальные богослужебные книги или молитвословы, сейчас практически все можно найти в интернете.

Часто благодарственные молитвы читаются вместе с другими требами: просительными, водосвятными, о неверующих, об исцелении и прочими. В большинстве приходов служится общий молебен, который объединяет все молитвы, заказанные в этот день. Не стоит беспокоиться, «качество» молитвы от этого не пострадает.

Фундамент для спасения души православного христианина – вера в Божий промысел. Все, что случается в нашей жизни, радость и горе, посылается Всевышним во благо нам.

Пока все отлично и имеется кров, вкусная еда, здоровье, достаток в семье – мы уверены, что Господь любит нас. Но как только случаются трудности, недуги и скорби, мы начинаем роптать и считаем, что Христос отвернулся, забыл про нас. Это не так, верующие люди обязаны благоговейно переносить посланные им испытания и не стенать при этом. В таких случаях в народе говорят: «Значит Господь посетил».

Необходимо словами благодарственной молитвы восхвалять Господа Иисуса Христа. Ведь Он таким образом направляет искупительный крест за совершенные нами грехи.

ПРИГОТОВЛЕНИЕ К ЛИТУРГИИ
PREPARATIO AD MISSAM

МОЛИТВА СВ. АМВРОСИЯ МЕДИОЛАНСКОГО
ORATIO S. AMBROSII

МОЛИТВА СВ. ФОМЫ АКВИНСКОГО
ORATIO S. THOMAE AQUINATIS

МОЛИТВА ПРЕСВЯТОЙ ДЕВЕ МАРИИ
ORATIO AD BEATAM MARIAM VIRGINEM

О Мать любви и милосердия,
благословенная Дева Мария,
я, смиренный и недостойный грешник,
к Тебе прибегаю
всей душой и всем сердцем
и о великой милости молю Тебя;
ибо Ты предстояла
Сладчайшему Сыну Твоему
в скорбный час крестных Его страданий.
Удостой же меня, убогого грешника,
вместе со всеми священниками Церкви Святой,
служение своё совершающими,
предстояния Твоего пред Господом,
дабы, укреплённые Твоим милосердием,
принесли мы жертву благоприятную
пред ликом единой и нераздельной Троицы.
Аминь.

ВЫРАЖЕНИЕ НАМЕРЕНИЯ СОВЕРШИТЬ ЛИТУРГИЮ
FORMULA INTENTIONIS

Я, священник Церкви Христовой,
желаю совершить Божественную Литургию
и причаститься Тела и Крови Господа нашего Иисуса Христа,
по обряду Святой Римской Церкви,
во славу Бога всемогущего
и всей Церкви Торжествующей,
за всех и каждого,
кто вверил себя моим молитвам
и во имя благоденствия
Святой Римской Церкви.
Аминь.

Радость и мир, исправление жизни, время истинного покаяния, милость и утешение Святого Духа и усердие в добрых деяниях да ниспошлёт нам Господь всемилостивый и всемогущий. Аминь.

БЛАГОДАРСТВЕННЫЕ МОЛИТВЫ ПОСЛЕ БОЖЕСТВЕЕНОЙ ЛИТУРГИИ
GRATIARUM ACTIO POST MISSAM

МОЛИТВА СВ. ФОМЫ АКВИНСКОГО
ORATIO S. THOMAE AQUINATIS

Благодарение приношу Тебе,
Господи, Святой Отче, всемогущий и вечный Боже,
ибо грешному и недостойному слуге Своему
Ты ниспослал причащение истинного Тела
и драгоценной Крови Иисуса Христа, Господа нашего.
Молю Тебя: святое причастие
до не будет мне в суд или осуждение,
но во спасение и прощение грехов моих;
да станет оно мне оружием веры
и щитом доброй воли.
Да истребит оно грехи и вожделения плоти моей,
дабы возросли во мне любовь и терпение,
смирение, кротость и послушание;
святое причастие Твоё
да оградит меня от врагов видимых и невидимых,
да умиротворит волнения плоти и ума.
Да соединит меня с Тобою, Единым и Истинным Богом,
и да завершит блаженством жизненный путь мой.
Допусти меня, грешного, к небесной Твоей Трапезе,
где Ты Сам пребываешь с Единородным Сыном Твоим
и Духом Святым,
ибо Ты истинный свет и вечная радость,
полнота изобилия и нескончаемое блаженство Святых Твоих.
Молю Тебя через Христа Господа нашего.

Читайте так же:  Молитвы от призраков

МОЛИТВЕННОЕ ПРИЗЫВАНИЕ СВЯТЕЙШЕГО ИСКУПИТЕЛЯ
ASPIRATIONES AD SS.MUM REDEMPTOREM

Душа Христова, освяти меня.
Тело Христово, спаси меня.
Кровь Христова, утоли жажду мою.
Вода ребра Христова, омой меня.
Страдания Христовы, укрепите меня.
О благой Иисусе, услышь меня.
В ранах Твоих сокрой меня.
Не дай мне отпасть от Тебя.
От злого врага защити меня.
В час смерти моей призови меня,
и повели мне придти к Тебе,
дабы со всеми Святыми прославить Тебя
во веки веков. Аминь.

Приими, Господи, всю мою волю,
приими всякое помышление, желание и чувство.
Всё, что у меня есть и чем обладаю,
даровано мне Тобою;
возвращаю Тебе дар Твой,
предаю его в руки Твои,
об одном лишь взывая к Тебе:
милость и любовь Твоя
да останутся со мною
и да пребудут вовеки.

МОЛИТВА К ГОСПОДУ ИИСУСУ ХРИСТУ РАСПЯТОМУ
ORATIO AD IESUM CRUCIFIXUM

Ныне, о благой и сладчайший Иисусе,
преклоняю колени пред Крестом Твоим
и пламенеющей душою моею
призываю и молю Тебя:
благоволи укрепить в моём сердце
животворную веру, надежду и любовь;
подай мне покаяние истинное о грехах,
ниспошли мне стремление неустанное
к исправлению жизни моей,
ибо со скорбью великой
и в сердечном сокрушении
я взираю на пять Твоих ран,
созерцая мысленным взором
великие Твои страдания.
В час сей, Господи,
размышляю о том, что вижу очами моими,
вспоминаю слова древние,
что Пророк Твой Давид
вложил в уста Твои:
“Они пронзили руки и ноги Мои;
можно было исчислить все кости Мои”.
(ср. Пс. 21: 17)

МОЛИТВА, ПРИПИСЫВАЕМАЯ КЛИМЕНТУ XI, ПАПЕ РИМСКОМУ
ORATIO SUB NOMINE CLEMENTIS XI

Верую, Господи, — да будет тверже вера моя.
Надеюсь – да будет крепче надежда моя.
Люблю – да будет пламенней любовь моя.
Скорблю – да будет сильнее скорбь моя.

Поклоняюсь Тебе – Первому из первых.
Стремлюсь к Тебе – Последнему пределу.
Хвалу пою Тебе – Источнику милости.
Взываю к Тебе – вечному Защитнику.

Мудрость Твоя да направит меня.
Справедливость – да хранит меня.
Милосердие – да утешит меня.
Сила – да защитит меня.

Помыслы мои – да будут о Тебе.
Слова мои – да будут они о Тебе.
Дела мои – да будут согласны с волей Твоей.
Путь жизни моей – да будет он от Тебя.

Желаю того, что желаешь Ты.
Желаю, ибо желаешь Ты.
Желаю так, как желаешь Ты.
Желаю, пока желаешь Ты.

Молю Тебя, Господи:
просвети разум мой,
воспламени волю мою,
очисти сердце моё,
освяти душу мою.

Даруй мне:
оплакать мимоидущие горести,
отвратить грядущие искушения,
одолеть греховные стремления,
укрепить должные добродетели.

Ниспошли мне, Господи:
любовь к Тебе,
преодоление себя,
милосердие к ближнему,
презрение к миру.

Да обрету я послушание старшим,
да буду опорою младшим,
да стану утешением друзей,
да научусь прощению врагов.

Удостой меня, Господи,
укротить плоть мою строгостью,
любостяжание – щедростью,
гнев мой – кротостью,
хладность мою – горением.

Ниспошли мне, Отче,
разумность в решениях,
твёрдость в опасностях,
терпение в бедствиях,
непревзношение в благоденствии.

Дай мне, Господи Боже,
внимание в молитве,
воздержание за трапезой,
ревность в служении,
твёрдость в намерении.

Пошли мне, Владыка, попечение неустанное
о чистоте души моей,
об умеренности жизни моей,
о благочестии дел моих,
о святости пути моего.

Удостой меня стремления вечного
к укрощению плоти моей,
к сохранению милости Твоей,
к служению уставам Твоим,
к обретению спасения.

Даруй мне, Отче, познать
сколь тщетно всё земное,
сколь велико небесное,
сколь мимолётно временное,
сколь нескончаемо вечное.

Помоги мне, Господи,
преступить через смерть,
миновать осуждение,
избежать преисподней,
обрести бессмертие.

Молю Тебя
через Христа Господа нашего.
Аминь.

МОЛИТВА ПРЕСВЯТОЙ ДЕВЕ МАРИИ
ORATIO AD BEATAM MARIAM VIRGINEM

О Мария, Дева и Матерь пресвятая,
ныне причастился я Святых Тайн
возлюбленного Сына Твоего,
Тобою непорочно зачатого,
рождённого и вскормлённого Тобою,
покоившегося в нежных объятьях Твоих.

Видео удалено.
Видео (кликните для воспроизведения).

К Тебе взываю, о Мать милосердия:
испроси у Сына Твоего
оставление грехов моих;
молись обо мне,
дабы верно я служил Ему;
предстательствуй за меня,
дабы обрести мне жизнь вечную;
в Царстве Небесном да буду славить Его с Тобою
во веки веков. Аминь.

Слáва Тебé, Бóже. Слáва Тебé, Бóже. Слáва Тебé, Бóже.

Благодарственная молитва, 1-я

Молитва святого Василия Великого, 2-я

Влады́ко Христé Бóже, Царю́ векóв и Содéтелю всех, благодарю́ Тя о всех, я́же ми еси́ подáл благи́х, и о причащéнии пречи́стых и животворя́щих Твои́х Тáинств. Молю́ у́бо Тя, Блáже и Человеколю́бче: сохрани́ мя под крóвом Твои́м, и в сéни крилу́ Твоéю; и дáруй ми чи́стою сóвестию, дáже до послéдняго моегó издыхáния, достóйно причащáтися святы́нь Твои́х, во оставлéние грехóв и в жизнь вéчную. Ты бо еси́ хлеб живóтный, истóчник святы́ни, Подáтель благи́х, и Тебé слáву возсылáем со Отцéм и Святы́м Ду́хом, ны́не и при́сно и во вéки векóв. Ами́нь.

Молитва Симеона Метафраста, 3-я

Давы́й пи́щу мне плоть Твою́ вóлею, огнь сый и опаля́яй недостóйныя, да не опали́ши менé, Содéтелю мой; пáче же пройди́ во уды моя́, во вся состáвы, во утрóбу, в сéрдце. Попали́ тéрние всех мои́х прегрешéний. Ду́шу очи́сти, освяти́ помышлéния. Состáвы утверди́ с костьми́ вку́пе. Чу́вств просвети́ просту́ю пятери́цу. Всегó мя спригвозди́ стрáху Твоéму. При́сно покры́й, соблюди́ же, и сохрани́ мя от вся́каго дéла и слóва душетлéннаго. Очи́сти, и омы́й, и украси́ мя, удобри́, вразуми́, и просвети́ мя. Покажи́ мя Твоé селéние еди́наго Ду́ха, и не ктому́ селéние грехá. Да я́ко Твоегó дóму, вхóдом причащéния, я́ко огня́ менé бежи́т всяк злодéй, вся́ка страсть. Моли́твенники Тебé приношу́ вся святы́я, чиноначáлия же безплóтных, Предтéчу Твоегó, му́дрыя апóстолы, к сим же Твою́ несквéрную чи́стую Мáтерь, и́хже мольбы́, Благоутрóбне, приими́, Христé мой, и сы́ном свéта содéлай Твоегó служи́теля. Ты бо Еди́н еси́ и освящéние нáших, Блáже, душ и свéтлость; и Тебé лепоподóбно, я́ко Бóгу и Влады́це, слáву вси возсылáем на всяк день.

Тéло Твоé святóе, Гóсподи Иису́се Христé Бóже наш, да бу́дет ми в живóт вéчный, и Кровь Твоя́ честнáя во оставлéние грехóв: бу́ди же ми благодарéние сиé в рáдость, здрáвие и весéлие; в стрáшное же и Вторóе Пришéствие Твоé сподóби мя грéшнаго стáти одесну́ю слáвы Твоея́, моли́твами Пречи́стыя Твоея́ Мáтере, и всех святы́х.

Молитва 5-я, ко Пресвятой Богорóдице

Пресвятáя Влады́чице Богорóдице, свéте помрачéнныя моея́ души́, надéждо, покрóве, прибéжище, утешéние, рáдование моé, благодарю́ Тя я́ко сподóбила мя еси́, недостóйнаго, причáстника бы́ти пречи́стаго Тéла и честны́я Крóве Сы́на Твоегó. Но рóждшая и́стинный Свет, просвети́ моя́ умныя óчи сéрдца; Я́же истóчник безсмéртия рóждшая, оживотвори́ мя умерщвлéннаго грехóм; Я́же ми́лостиваго Бóга любоблагоутрóбная Мáти, поми́луй мя, и даждь ми умилéние, и сокрушéние в сéрдце моéм, и смирéние в мы́слех мои́х, и воззвáние в пленéниих помышлéний мои́х; и сподóби мя, до послéдняго издыхáния, неосуждéнно приимáти пречи́стых Тáин освящéние, во исцелéние души́ же и тéла. И подáждь ми слéзы покая́ния и исповéдания, во éже пéти и слáвити Тя во вся дни животá моегó, я́ко благословéнна и препрослáвленна еси́ во вéки. Ами́нь.

Читайте так же:  Молитва утром краткая православная

Ны́не отпущáеши рабá Твоегó, Влады́ко, по глагóлу Твоему́ с ми́ром: я́ко ви́деста óчи мои́ спасéние Твоé, éже еси́ уготóвал пред лицéм всех людéй, свет во откровéние язы́ков и слáву людéй Твои́х Изрáиля.

Святы́й Бо́же, Святы́й Крéпкий, Святы́й Безсмéртный, поми́луй нас (трижды).

Слáва Отцу́ и Сы́ну и Святóму Ду́ху, и ны́не и при́сно и во вéки векóв. Ами́нь.

Пресвятáя Трóице, поми́луй нас; Гóсподи, очи́сти грехи́ нáша; Влады́ко, прости́ беззакóния нáша; Святы́й, посети́ и исцели́ нéмощи нáша, и́менé Твоегó рáди.

Óтче наш, И́же еси́ на небесéх! Да святи́тся и́мя Твоé, да прии́дет Цáрствие Твоé, да бу́дет во́ля Твоя, я́ко на небеси́ и на земли́. Хлеб наш насу́щный даждь нам днесь; и остáви нам дóлги нáша, я́коже и мы оставля́ем должникóм нáшим; и не введи́ нас во искушéние, но избáви нас от лукáваго.

Тропарь святому Иоанну Златоустому, глас 8-й:

Уст твои́х, я́коже свéтлость огня, возсия́вши благодáть, вселéнную просвети́; не сребролю́бия ми́рови сокрóвища снискá, высоту́ нам смиренному́дрия показá, но твои́ми словесы́ наказу́я, óтче Иоáнне Златоу́сте, моли́ Слóва Христá Бóга спасти́ся душáм нáшим.

Слава: От небéс прия́л еси́ Божéственную благодáть, и твои́ми устнáми вся учи́ши покланя́тися в Трóице Еди́ному Бóгу, Иоáнне Златоу́сте всеблажéнне, преподóбне, достóйно хвáлим тя: еси́ бо настáвник, я́ко Божéственная явля́я.

И ныне: Предстáтельство христиáн непосты́дное, ходáтайство ко Творцу́ непрелóжное, не прéзри грéшных молéний глáсы, но предвари́, я́ко Благáя, на пóмощь нас, вéрно зову́щих Ти: ускори́ на моли́тву, и потщи́ся на умолéние, предстáтельствующи при́сно, Богорóдице, чту́щих Тя.

Если совершалась литургия святого Василия Великого, читай тропарь Василию Великому, глас 1-й:

Во всю зéмлю изы́де вещáние твоé, я́ко приéмшую слóво твоé, и́мже боголéпно научи́л еси́, естествó су́щих уясни́л еси́, человéческия обы́чаи украси́л еси́, цáрское свящéние, óтче преподóбне, моли́ Хри́ста Бóга, спасти́ся душáм нáшим.

Слава: Яви́лся еси́ основáние непоколеби́мое Цéркве, подая́ всем некрадóмое госпóдство человéком, запечатлéя твои́ми велéньми, небоявлéнне Васи́лие преподóбне.

И ныне: Предстáтельство христи́ан…

Если совершалась литургия Преждеосвященных Даров, читай тропарь святому Григорию Двоеслову, глас 4-й:

И́же от Бóга свы́ше Божéственную благодáть восприéм, слáвне Григóрие, и Тогó си́лою укрепля́емь, евáнгельски шéствовати извóлил еси́, отону́дуже у Христá возмéздие трудóв прия́л еси́, всеблажéнне: Егóже моли́, да спасéт ду́ши нáша.

Слава: Подобоначáльник показáлся еси́ Начáльника пáстырем Христá, и́ноков чреды́, óтче Григóрие, ко огрáде небéсней наставля́я, и отту́ду научи́л еси́ стáдо Христóво зáповедем Егó: ны́не же с ни́ми рáдуешися, и лику́еши в небéсных крóвех.

И ныне: Предстáтельство христиáн.

После причащения да пребывает каждый в чистоте, воздержании и немногословии, чтобы достойно сохранить в себе Христа принятого.

Благодарю Тя, пренебесный Царю, и всем телом и душею молю, хвалю, славлю, почитаю и превозношу Тя, яко сподобил еси мене, грешнаго, в день сей в Божественном сем Храме Божественную Твою и благоприятную, безкровную и словесную, Твоими священнослужительми о наших согрешениях Тебе принесенную и пожертую видети жертву, в воспоминание пречистых Страстей, преславнаго Воскресения, на небеса Восшествия и страшнаго паки Пришествия Господа нашего Иисуса Христа ихже ради молю Тя: вся моя согрешения омый, очисти и прости, и даждь ми во вся дни живота моего поминати Твоя благодеяния и в чистой совести благодарения и мольбы Тебе приносити, Безначальному Отцу со Единородным Твоим Сыном и Всесвятым Благим и Животворящим Твоим Духом, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Священник Александр Пальчевский
Приход храма святителя Спиридона Тримифунтского в Минске

Присутствующие заканчивали всеобщую молитву словом «аминь». Об этом святой Златоуст говорит так: «священник не один молится и не прежде начинает благодарственную молитву, как наперед услышит от предстоящих готовность к молитве». Затем Златоуст указывает и на пункты, в которых выражается эта готовность к молитве, а именно: «священник произносит: «горе имеим сердца,» народ отвечает: «имамы ко Господу». Священник: «благодарим Господа», и начинает произносить молитву уже после того, как народ выразит свое согласие на это благодарение, словами: «достойно и праведно есть».

Подобные сведения о приготовлении к произношению общей благодарственной молитвы можно найти еще у Киприана Карфагенского: «священник, говорит Киприан, перед совершением таинства Евхаристии, предварительно приготовляет умы братии возглашением: горе имеим сердца, чтобы люди, отвечая: имамы ко Господу, поучались, что они ни о чем другом не должны помышлять, кроме Господа; после сего священник возглашает: благодарим Господа, и народ отвечал: достойно и праведно есть». Так как церковные молитвы произносятся от целого общества; то естественно они должны быть произносимы вслух и для всех понятно. Обычай провозглашать все молитвы при Богослужении вслух для всего народа можно видеть в апологии Иустина Философа и особенно в Постановлениях Апостольских Апостол Павел пишет к Коринфской церкви, как неудобно будет понимать предстоящим благодарственную молитву, если она произносится на чужом для них языке, и как непонимающий человек может сказать после благодарственной молитвы: «аминь».

В древности, по церковному установлению, требовалось, чтобы все присутствовавшие при Богослужении были вместе и причастниками; потом постановлено было церковью не возносить молитв и не совершат таинств при непосвященных лицах. Так было до 4 века. С 4 же века Иоанн Златоуст в одной уже из своих бесед жалуется на то, что собрание большое, а причастников нет. При этом он дает намек на то, почему молитвы литургийные стали читать тайно.

«Многие, бывают в собрании, но не причащаются, ссылаясь на то, будто не достойны. Если ты не достоин причащаться; то почему не вышел вместе с оглашенными и кающимися и за чем остался слушать молитвы при причащении?»

Из этих выражений Златоуста можно заключить, что молитвы эти исключительно назначались только для того, кто причащался. А так как число причастников, присутствующих при Евхаристии, со временем уменьшалось все более и более, и многие не считали своей обязанностью причащаться при каждом совершении Евхаристии, то оставалось быть причастниками одним только священнодействующим; поэтому и молитвы Евхаристические стали произноситься тайно, про себя. Некоторые молитвы при Богослужении должны быть произносимы тайно и потому еще, что в них священнослужитель молится исключительно о самом себе, таковы, например, молитвы перед началом Литургии и при совершении таинства Крещения, перед освящением воды. Содержание таких молитв относится к одному священнику.

(«Благодарение о получении прошения и о всяком благодеянии Божии»)

Читайте так же:  Молитва православная о дочери

Для человека, который попросил и получил просимое, естественно чувство благодарности. В Евангелии есть следующая притча: И когда входил Он в одно селение, встретили Его десять человек прокаженных, которые остановились вдали и громким голосом говорили: Иисус Наставник! помилуй нас. Увидев их, Он сказал им: пойдите, покажитесь священникам. И когда они шли, очистилисъ. Один же из них, видя, что исцелен, возвратился, громким голосом прославляя Бога, и пал ниц к ногам Его, благодаря Его; и это был Самарянин. Тогда Иисус сказал: не десять ли очистились? где же девять? как они не возвратились воздать славу Богу, кроме сего иноплеменника? И сказал ему: встань, иди; вера твоя спасла тебя (Лк. 17; 12–19).

Очевидное осуждение людей неблагодарных является прямым содержанием этого Евангельского отрывка. Книга «Последование молебных пений» указывает, как должен вести себя христианин, облагодетельствованный Господом: «Получив убо кто от Бога благодеяние кое, абие должен есть прибегнути к церкви, и иереа просити еже благодарение Богу от него воздати…». Благодарственный молебен может включаться в чинопоследование Божественной литургии, но гораздо чаще он совершается как отдельная служба. Чин благодарственного молебна, совершаемый вне Литургии, имеет следующие особенности.

1. Вместо псалма 142-го читается псалом 117-й: «Исповедайтеся Господеви, яко благ…».

2. К великой ектенье после прошения «О плавающих, путешествующих…» присоединяются специальные благодарственные прошения:

«О еже милостивно нынешнее благодарение, и мольбу нас, недостойных рабов Своих, в пренебесный Свой жертвенник прияти, и благоутробно помиловати нас, Господу помолимся»;

«О еже не возгнушатися благодарением нас, непотребных рабов Своих, еже о приятых от Него благодеяниих, во смиренном сердце приносим; но яко кадило благовонное, и всесожжение тучное благоприятно Ему да будет, Господу помолимся»;

«О еже и ныне послушати глас моления нас, недостойных рабов Своих, и доброе намерение и желание верных

Своих, во благое всегда исполнити, и всегда, яко щедр, благодеяти нам, и Церкви Своей Святей, и всякому верному Своему рабу прошения даровати, Господу помолимся»;

«О еже избавити Церковь Свою Святую (и рабов Своих, ти раба Своего, имярек) и всех нас от всякия скорби, беды, гнева и нужды, и от всех врагов, видимых и невидимых; здравием же, долгоденствием, и миром, и Ангел Своих ополчением верных Своих всегда оградити, Господу помолимся».

3. На «Бог Господь…» поется тропарь «Благодарни суще недостойнии раби Твои, Господи, о Твоих великих благодеяниих на нас бывших, славяще Тя хвалим, благословим, благодарим, поем и величаем Твое благоутробие, и рабски любовию вопием Ти: Благодетелю Спасе наш, слава Тебе». На «Слава» – «Твоих благодеяний, и даров туне яко раби непотребнии сподобльшеся, Владыко, к Тебе усердно притекающе благодарение по силе приносим, и Тебе яко Благодетеля и Творца славяще, вопием: слава Тебе, Боже прещедрый».

4. Читается Апостол ко Ефесеем, зачало 229-230-е (Еф. 5; 8-24) (в дни празднования воинских побед – Апостол к Коринфянам, зачало 172-е (1 Кор. 2; 14, 3; 3)) и 85-е зачало Евангелия от Луки (Лк. 17; 12–19).

5. В ектенью «Помилуй нас, Боже…» включаются дополнительные прошения:

«Благодаряще со страхом и трепетом яко раби непотребнии Твоему благоутробию, Спасе и Владыко наш Господи, о Твоих благодеяниих, яже излиял еси изобильно на рабех Твоих, и припадаем, и славословие Тебе яко Богу приносим, и умиленно вопием: избави от всех бед рабы Твоя, и всегда яко милостив исполни во благих желание всех нас, прилежно молимся Ти, услыши и помилуй»;

«Якоже ныне милостивно услышал еси молитвы рабов Твоих, Господи, и явил еси на них благоутробие человеколюбия Твоего, сице и в предняя не презирая, исполни во славу Твою вся благая хотения верных Твоих, и яви всем нам богатую милость Твою, вся нам согрешения презирая: молимся Ти, услыши и помилуй»;

«Благоприятно, яко кадило благовонное и яко тучная всесожжения, да будет, Всеблагий Владыко, благодарение сие наше пред величеством Славы Твоея, и низпосли всегда яко щедр рабом Твоим богатыя милости, и щедроты Твоя, и от всех сопротивлений видимых и невидимых врагов Церковь Твою Святую (обитель сию, или град сей, или весь сию) избави, людем же Твоим всем безгрешное со здравием долгоденствие, и во всех добродетелех преспеяние даруй, молим Ти ся, Всещедрый Царю, милостивно услыши и скоро помилуй».

6. Затем священник читает особую благодарственную молитву:

«Господи Иисусе Христе Боже наш, Боже всякаго милосердия и щедрот, Егоже милость безмерна, и человеколюбия неизследимая пучина; ко Твоему величеству припадающе, со страхом и трепетом яко раби недостойнии благодарение Твоему благоутробию о Твоих благодеяниих на рабех Твоих (на рабе Твоем) бывших, ныне смиренно приносяще, яко Господа, Владыку и Благодетеля славим, хвалим, поем, и величаем, и припадающе паки благодарим, Твое безмерное и неизреченное милосердие смиренно моляще. Да якоже ныне моления рабов Твоих прияти, и милостивно исполнити сподобил еси, и во предняя в Твоей и искренняго любови и во всех добродетелех преспевающих, Твоя благодеяния всех верных Твоих получити, Церковь Твою Святую, и град сей (или весь сию, или обитель сию) от всякаго злаго обстояния избавляя, и мир, и безмятежие тем даруя, Тебе со Безначальным Твоим Отцем, и Пресвятым, и Благим, и Единосущным Твоим Духом, во Единем Существе славимому Богу, всегда благодарение приносити, и преблагая глаголати и воспети сподобиши».

После приглашения оглашенным удалиться из храма, произносятся две краткие ектении и поется Херувимская песнь: «Иже Херувимы тайно образующе, и Животворящей Троице трисвятую песнь припевающе, всякое ныне житейское отложим попечение. Яко да Царя всех подымем, ангельскими невидимо дориносима чинми. Аллилуиа (трижды) «.

По-русски эта песнь читается так: «Мы, таинственно изображая Херувимов и воспевая трисвятую песнь Троице, дающей жизнь, оставим теперь заботу о всем житейском, чтобы нам прославить Царя всех, Которого невидимо ангельские чины торжественно прославляют. Хвала Богу!» Отдельные слова Херувимской песни означают: тайно образующе — таинственно изображая или таинственно представляя из себя; животворящей — жизнь дающей; припевающе — воспевая; отложим — оставим; житейское попечение — заботу о житейском; яко да — чтобы; подымем — поднимем, прославим; дориносима — торжественно носимого, прославляемого ( «дори» — слово греческое и значит копье, так что «дориносима» значит копьеносимого; в древности, желая торжественно прославить ларей или военачальников, сажали их на щиты и, подняв вверх, носили их на этих щитах пред войсками, причем щиты поддерживались копьями, так что издали казалось, что прославляемых лиц несут на копьях); ангельскими чинми — ангельскими чинами; аллилуиа — хвала Богу.

Священник тайно продолжает евхаристическую молитву, прославляя благодеяния Божии, бесконечную любовь Божию, явленную в пришествии на землю Сына Божия, и, вспоминая Тайную Вечерю, когда Господь установил таинство причащения, произносит вслух слова Спасителя: «Приимите, ядите, сие (это) есть Тело Мое, еже (которое) за вы (за вас) ломимое во оставление (прощение) грехов» и «Пийте от нея вси, сия (эта) есть Кровь Моя Новаго Завета, яже (которая) за вы и за многия изливаемая во оставление грехов» . После этого священник в тайной молитве кратко вспоминает заповедь Спасителя о совершении причащения, прославляет страдания Его, смерть, воскресение, вознесение и второе Его пришествие и вслух произносит: «Твоя от Твоих Тебе приносяще о всех и за вся» (о всех членах Церкви и все благодеяния Божии).

Читайте так же:  Молитва о беременности Николаю Угоднику

Далее идет следующая часть Литургии верных.

По вере родителей и воспитателей и по словам Спасителя «Не препятствуйте детям приходить ко Мне» и «пийте от нея вси» в это же время причащаются и дети (без исповеди до семилетнего возраста).

Сла́ва Тебе́, Бо́же. Сла́ва Тебе́, Бо́же. Сла́ва Тебе́, Бо́же.

Благодарственная молитва, 1-я

Молитва 2-я, святого Василия Великого

Влады́ко Христе́ Бо́же, Царю́ веко́в и Соде́телю всех, благодарю́ Тя о всех, я́же ми по́дал благи́х, и о причаще́нии пречи́стых и животворя́щих Твои́х Та́инств. Молю́ у́бо Тя, Бла́же и Человеколю́бче: сохра́ни мя под кро́вом Твои́м, и в се́ни крилу́ Твое́ю; и да́руй ми чи́стою со́вестию, да́же до после́дняго моего́ издыха́ния, досто́йно причаща́тися святы́нь Твои́х, во оставле́ние грехо́в и в жизнь ве́чную. Ты бо еси́ хлеб живо́тный, исто́чник святы́ни, Пода́тель благи́х, и Тебе́ сла́ву возсыла́ем, со Отце́м и Святы́м Ду́хом, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Молитва 3-я, Симеона Метафраста

Те́ло Твое́ свято́е, Го́споди Иису́се Христе́ Бо́же наш, да бу́дет ми в живо́т ве́чный, и Кровь Твоя́ честна́я во оставле́ние грехо́в: бу́ди же ми благодаре́ние сие́ в ра́дость, здра́вие и весе́лие; в стра́шное же и второ́е прише́ствие Твое́ сподо́би мя гре́шнаго ста́ти одесну́ю сла́вы Твоея́, моли́твами Пречи́стыя Твоея́ Ма́тере, и всех святы́х.

Молитва 5-я, ко Пресвятой Богородице

Пресвята́я Влады́чице Богоро́дице, све́те помраче́нныя моея́ души́, наде́ждо, покро́ве, прибе́жище, утеше́ние, ра́дование мое́, благодарю́ Тя, я́ко сподо́била мя еси́, недосто́йнаго, прича́стника бы́ти пречи́стаго Те́ла и честны́я Кро́ве Сы́на Твоего́. Но ро́ждшая и́стинный Свет, просвети́ моя́ у́мныя о́чи се́рдца; Я́же исто́чник безсме́ртия ро́ждшая, оживотвори́ мя умерщвле́ннаго грехо́м; Я́же ми́лостиваго Бо́га любоблагоутро́бная Ма́ти, поми́луй мя, и да́ждь ми умиле́ние и сокруше́ние в се́рдце мое́м, и смире́ние в мы́слех мои́х, и воззва́ние в плене́ниих помышле́ний мои́х; и сподо́би мя, до после́дняго издыха́ния, неосужде́нно приима́ти пречи́стых Та́ин освяще́ние, во исцеле́ние души́ же и те́ла. И пода́ждь ми сле́зы покая́ния и испове́дания, во е́же пе́ти и сла́вити Тя во вся́ дни живота́ моего́, я́ко благослове́нна и препросла́вленна еси́ во ве́ки. Ами́нь.

Ны́не отпуща́еши раба́ Твоего́, Влады́ко, по глаго́лу Твоему с ми́ром: я́ко ви́деста о́чи мои́ спасе́ние Твое́, е́же еси́ угото́вал пред лице́м всех люде́й, свет во открове́ние язы́ков и сла́ву люде́й Твои́х Изра́иля.

Святы́й Бо́же, Святы́й Кре́пкий, Святы́й Безсме́ртный, поми́луй нас. (Tрижды)

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Пресвята́я Тро́ице, поми́луй нас; Го́споди, очи́сти грехи́ на́ша; Влады́ко, прости́ беззако́ния на́ша; Святы́й, посети́ и исцели́ не́мощи на́ша, и́мене Твоего́ ра́ди.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

О́тче наш, И́же еси́ на небесе́х! Да святи́тся и́мя Твое́, да прии́дет Ца́рствие Твое́, да бу́дет во́ля Твоя́, я́ко на небеси́ и на земли́. Хлеб наш насу́щный даждь нам днесь; и оста́ви нам до́лги на́ша, я́коже и мы оставля́ем должнико́м на́шим; и не введи́ нас во искуше́ние, но изба́ви нас от лука́ваго.

Тропарь святому Иоанну Златоустому, глас 8

Уст твои́х, я́коже све́тлость огня́, возсия́вши благода́ть, вселе́нную просвети́: не сребролю́бия ми́рови сокро́вища сниска́, высоту́ нам смиренному́дрия показа́, но твои́ми словесы́ наказу́я, о́тче Иоа́нне Златоу́сте, моли́ Сло́ва Христа́ Бо́га спасти́ся душа́м на́шим.

Кондак, глас 6

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

От небе́с прия́л еси́ Боже́ственную благода́ть, и твои́ми устна́ма вся́ учи́ши покланя́тися в Тро́ице Еди́ному Бо́гу, Иоа́нне Златоу́сте всеблаже́нне преподо́бне, досто́йно хва́лим тя: еси́ бо наста́вник, я́ко боже́ственная явля́я.

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Предста́тельство христиа́н непосты́дное, хода́тайство ко Творцу́ непрело́жное, не пре́зри гре́шных моле́ний гла́сы, но предвари́, я́ко Блага́я, на по́мощь нас, ве́рно зову́щих Ти: ускори́ на моли́тву, и потщи́ся на умоле́ние, предста́тельствующи при́сно, Богоро́дице, чту́щих Тя.

Если совершалась литургия святого Василия Великого, читай

Тропарь Василию Великому, глас 1

Во всю зе́млю изы́де веща́ние твое́, я́ко прие́мшую сло́во твое́, и́мже боголе́пно научи́л еси́, естество́ су́щих уясни́л еси́, челове́ческия обы́чаи украси́л еси́, ца́рское свяще́ние, о́тче преподо́бне, моли́ Христа́ Бо́га, спасти́ся душа́м на́шим.

Кондак, глас 4

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Яви́лся еси́ основа́ние непоколеби́мое́ Це́ркве, подая́ всем некра́домое госпо́дство челове́ком, запечатле́я твои́ми веле́ньми, небоявле́нне Васи́лие преподо́бне.

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Предста́тельство христиа́н непосты́дное, хода́тайство ко Творцу́ непрело́жное, не пре́зри гре́шных моле́ний гла́сы, но предвари́, я́ко Блага́я, на по́мощь нас, ве́рно зову́щих Ти: ускори́ на моли́тву, и потщи́ся на умоле́ние, предста́тельствующи при́сно, Богоро́дице, чту́щих Тя.

Если совершалась литургия Преждеосвященных Даров, читай

Тропарь святому Григорию Двоеслову, глас 4

И́же от Бо́га свы́ше Боже́ственную благода́ть восприе́м, сла́вне Григо́рие, и Того́ си́лою укрепля́емь, ева́нгельски ше́ствовати изво́лил еси́, отону́дуже у Христа́ возме́здие трудо́в прия́л еси́, всеблаже́нне: Его́же моли́, да спасе́т ду́ши на́ша.

Кондак, глас 3

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Подобонача́льник показа́лся еси́ Нача́льника па́стырем Христа́, и́ноков чреды́, о́тче Григо́рие, ко огра́де небе́сней наставля́я, и отту́ду научи́л еси́ ста́до Христо́во за́поведем Его́: ны́не же с ни́ми ра́дуешися, и лику́еши в небе́сных кро́вех.

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Предста́тельство христиа́н непосты́дное, хода́тайство ко Творцу́ непрело́жное, не пре́зри гре́шных моле́ний гла́сы, но предвари́, я́ко Блага́я, на по́мощь нас, ве́рно зову́щих Ти: ускори́ на моли́тву, и потщи́ся на умоле́ние, предста́тельствующи при́сно, Богоро́дице, чту́щих Тя.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Честне́йшую херуви́м и сла́внейшую без сравне́ния серафи́м, без истле́ния Бо́га Сло́ва ро́ждшую, су́щую Богоро́дицу Тя велича́ем.

Видео удалено.
Видео (кликните для воспроизведения).

После причащения да пребывает каждый в чистоте, воздержании и немногословии, чтобы достойно сохранить в себе принятого Христа.

Благодарственная молитва по выслушании божественной литургии
Оценка 5 проголосовавших: 1

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here